.

torsdag 29 maj 2014

Ordning och reda


Garderober är ju a och o för ordningen och redan. Ju fler man har desto lättare är det att hålla ordning och reda. Eller kanske är det tvärtom - ju färre man har desto mer ordning och reda tvingas man ha för att kunna hitta bland allt som måste få plats där? Jag är nästan manisk när det gäller att märka upp garderobshyllorona med vilka plagg som ska vara var, men det tänker jag inte visa. Istället blir det utsidan ni får se. I ett av våra sovrum har vi en hel garderobsvägg och nyligen fick jag denna retroskatt i brevlådan. Glasknoppar från Lindshammar. Knopparna som var innan var inte alls min stil och inget jag vill bevara för eftervärlden. De var också långt ifrån originalen. De nya knopparna sitter verkligen som pricken över i! Mer ordning och reda finns på Fabriken.




1 kommentar:

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!