.

måndag 9 oktober 2017

Vävt band



Vad har hänt sedan senast? En hel del men jag märker att det är lite motigt att ladda ner bilder från mobilen och sedan ladda upp dem på bloggen. Jag har sett att det finns en app för blogger men jag gillar inte riktigt att jobba i den. Tyckte den var krånglig på något sätt när jag provade den senast. Jag kanske får omvärdera den för att få ut lite inlägg.


Här är i alla fall ett vävt band som blev avsevärt bättre än mitt första försök som jag inte ens ids lägga in länk till eftersom det blev så fult.

Sedan har ni väl sett att temat för Montly Makers kommit ut? Foto är ämnet. Jag har just fått min macromobil-lins och vill gärna prova den. Så nu fick ni en rätt bra idé om vad det kommer att bli för mig den här månaden.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!