.

fredag 24 augusti 2012

Saker jag önskar att jag hade


Hos en bekant hittade jag denna bortglömda pinnsoffa i ett uthus. Bortglömd, missförstådd och ouppskattad. Jag hade gärna tagit mig an den, men tyvärr var den inte lätt på foten. Den ville inte flytta på sig. Synd på så förträfflig möbel att stå i ett uthus. Verkligen synd.


"Riddare" och "Sköldmö" hängde hos en annan god vän som åtminstone förstår att uppskatta dem. De tillhör kategorin "fynd som jag inte visste att jag ville ha". Det blir till att surfa på Tradera tror jag.


5 kommentarer:

  1. Pinnsoffan hade säkert trivts hemma hos dig i borgen. Går det inte att lösa på något sätt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr inte den behövdes tydligen ibland till extra sittplatser.

      Radera
  2. Vilken fin pinnsoffa! Synd att den var så trög.. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. håller med sååå synd att inte den soffan vill flytta!

    SvaraRadera
  4. En sådär snygg pinnsoffa står nog högt på mångas önskelista! :)
    Hoppas att du får tag på en som är mer villig att flytta på sig snart.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!