.

tisdag 2 oktober 2012

Nytt bord del 2


Nu har mitt containerbord fått grundfärg. Det räckte inte med ett lager, som synes.


Kanten har fått två lager vit färg och då blev det heltäckande.


Vet att det är många som kanske behållit det vitt, men för mig är det färg som gäller. Ljusgrönt, rosa, turkost eller orange har jag funderat på men jag tror det blir högblank gul. Jag gjorde två småbord gula förra hösten men de har inte riktigt funnit sig till rätta utan står i gästrummet eftersom jag inte hittar någon bra användning för dem. Det här däremot kommer att trona i vardagsrummet.

2 kommentarer:

  1. Wow vilket bord. Så snygga ben/ fötter på det tycker jag. Gult ja varför inte, ska bli roligt att se resultatet sen. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Högblankt gul låter jättesnyggt. Kör på det!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!