.

fredag 31 maj 2013

Tack för denna tid Nesto Bohem



Kära Nesto Bohem! Nu är det dags att skiljas åt. Våra vägar har länge varit sammanflätade och du har varit ovärderlig, framför allt när det gäller att vagga skrikande spädbarn. Det finns en tid för allt och nu är tiden för avsked inne. Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hem.

Japp, så är det. Blev less på den gungstol som jag en dag eftertraktade så hett. Gungstolar är när det kommer till kritan inte särskilt praktiska. De tar lite stor plats och jag gungar inte så ofta i den som jag trodde att jag skulle göra.

1 kommentar:

  1. jag tänker att prylen (i det här fallet din gungstol) får det bättre hos någon annan som uppskattar den mer! allt är ett kretslopp. saker är till låns, man förvaltar dem ett tag. jag är så lycklig över att få förvalta vissa saker, se inlägget om mina garderober t.ex http://alltdetgamlagoda.blogg.se/2013/may/far-jag-presentera-2.html eller mitt kök http://alltdetgamlagoda.blogg.se/2013/march/koket-2.html!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!