.

fredag 3 februari 2012

Award!



Jag har fått en award av Sofia på Spunk! Motiveringen löd "Borgmästaren - hade jag kunnat ge en award enbart för den helt galna fantastiska kaffekoppstapeln. Men också för en härlig blandning av sytt, fyndat, klistrat, tänkt & pysslat." Så det var så det kändes att få en award - varmt, gott och skönt i hela kroppen. Mmm. Tack Sofia!

En blombukett till dig kommer här:



Nu är det min tur att skicka den vidare till fem stycken. Här kommer de:

Tant Ninette- För din blandning av rikliga inlägg och roliga samt oväntade projekt och för att du fått mig att öppna ögonen och rikta dem mot andra sidan av Bottenviken.
Pastill - För dina ljuvliga färger som är som en skål karameller. Dina kreativa idéer och pyssel är både vackra och underbart insprierande.
Craft and Creativity - För din sprudlande aktivitet. Det räcker med att man öppnar din blogg så flödar pyssellusten till. Du har alltid något nytt och spännande på gång.
Husmorsskolan - För din glöd att hålla vid liv gammal kunskap samt dina innehållsrika och många inlägg presenterade med stiliga bilder.
Porslinan - För en till synes oändlig kavalkad av loppisfynd, stort som smått, mjukt som hårt. Det är alltid lika kul att se vad du skördar på dina turer.

3 kommentarer:

  1. Men vilken fin motivering, vad glad jag blir! Den ska jag spara undan och titta på dagar när livet inte är som jag vill. TACK!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :)

    SvaraRadera
  3. Tack, det här gjorde min dag! :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!