.

torsdag 14 februari 2013

En färg


När det gäller färg är min givna färg ljusgrön. Det finns helt enkelt ingen bättre färg. Men idag tänkte jag frångå min favorit lite och då hamnar jag i den turkosa skalan. I hallen står mina två favoriter, båda i turkos, ett fat och en burk. Båda ovärderliga i hallen. Fatet är i princip ständigt överbelamrat med småprylar från väskor och fickor. Burken lyckas jag hålla lite mer stringent. Där förvarar jag frimärken. 



I min jakt på turkosa saker hittade jag en hel del. Pysselrummet har en helt turkos vägg och det ärrade bordet går i en något mörkare turkos. 



Några kuddar får runda av detta inlägg. Fler bidrag finns på Fabriken.



6 kommentarer:

  1. Fina saker! Gillade verkligen de två första :)

    SvaraRadera
  2. Glad färg du visar och vilka kuddar! Wow. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Gud vad roligt jag har en likadan turkos burk, fast
    Min har en liten nagg. Men det gör inget den är ju lika fin ändå när jag vet att den kommer från min mormor.

    SvaraRadera
  4. Fina detaljer! Energi i turkosa färger. Jag valde blått och gick på jakt efter det.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!