.

onsdag 25 maj 2016

Grattiskort med trisslotter


Jag och min syster slår alltid vad om resultatet i melodifestivalen, men det är inte alltid vi orkar hålla oss vakna genom den sega omröstningen. Jag och min man höftar till lite så där hipp som happ med de låter som vi gillar, eller de som vi kan urskilja är lite annorlunda från alla andra, för ofta låter de flesta bidrag rätt lika. Min svåger däremot har antingen en enorm tur eller är väldigt påläst på odds och liknande. Eller så har han helt enkelt precis samma smak som alla andra för han är förvånansvärt skicklig att pricka rätt. Den här gången överträffade han själv och fick alla sina tre gissningar på prispallen. Grattis!


Han fick, lite försenat, ett hemgjort kort med en ficka för sin vinst.


3 kommentarer:

  1. Sounds like a fun evening.
    Amalia
    xo

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket fint!! Är det ett tapetprov du gjort kortet av?
    Det är riktigt bra gjort att pricka in alla topp-tre-låtarna. Jag lyckas aldrig någonsin gissa vinnaren i schlagern. =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju omöjligt att gissa rätt. Jag har använt papper från ett block från Panduro. Ett block med flera mönstrade papper i.

      Radera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!