.

lördag 11 januari 2014

Bloggutmaning - I mina händer



Nää, nu måste det hända något. Januari och februari bjuder ofta på en stiltje utan helgdagar, en oändlig räcka likartade dagar innan vintern rasar ut. En transportsträcka som måste fyllas med något roligt. Jag vill bli inspirerad, jag vill bli överraskad och få skapa-pulsen att slå att börja slå snabbare!

Nu kör vi igång bloggutmaningen "I mina händer". Visa mig vad som händer i era händer! Varje söndag kan du lägga upp det vad som händer i just dina händer. Vi startar om en vecka, den 19 januari och kör till vårdagjämningen. Det blir 10 veckor.

 Visa upp det du pysslar och sysselsätter dig med. Det kan vara allt från stick- och virkning, origami, snickeri, fotografi, knyppling, metallslöjd, fotografi, zentangles du ritat, kläder du sytt, gips du gjutit ...

 Syftet är att inspirera varandra och visa den handkraft och variation som finns i våra stugor så att vi klarar oss fram till vårens ankomst.

 Lägg upp bilden "I mina händer" och en länk till detta inlägg på din blogg så är du med. Jag hoppas vi kan bli flera som inspirerar varandra. Du deltar så ofta eller sällan du vill under dessa tio veckor.

8 kommentarer:

  1. Jättekul! Jag ska försöka vara med på så ofta jag kan, börjar klura direkt :-)
    Har nyligen satt igång en utmaning på min blogg, du får gärna hänga på den om du har tid och lust...
    Trevlig helg!!
    //Petra

    SvaraRadera
  2. Härligt och roligt initiativ!! Ska försöka vara med:)

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. vilken bra idé! Den hakar jag gärna på!

    SvaraRadera
  4. Ja nog kan man behöva lite inspiration under den här årstiden. Det blir inte mycket pysslande här just nu men skulle pysselandan falla på så är jag gärna med i utmaningen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Kul! Jag hänger på. Du kanske och alla andra läsare kanske skulle vara intresserad av min Alla hjärtan dags utmaning följ länken http://haggalen.blogspot.se/2014/01/var-med-och-pyssla-tillsammans.html

    SvaraRadera
  6. Skall försöka haka på även jag.. ;)

    SvaraRadera
  7. Så kul initiativ!
    Jag kommer vara med! Har lagt upp bilden och länkat :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig utmaning ♡
    Jag är med, har lagt upp bilden och länkat :)
    Kram,Sophia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!