.

tisdag 2 juni 2015

Ugglesockar /Owlsocks


Jag har två underbara och svägerskor som båda är rena stickmästarna. Och lite då och då spiller deras alster över på mig och jag blir så lycklig varje gång! Sockar och vantar är något jag bara undantagsvis ägnar mig åt själv, av två orsaker. Jag har inte den precision som krävs och jag gillar inte att göra saker två gånger.


Den här gången trillade det in ett par av de allra ljuvligaste ugglesockarna, för ni ser väl ugglorna med gröna ögon? Skickar med en närbild av de små liven. Det är knappt man vågar använda dem, så fina är de.


My contribution to Craftschooling Sunday is a pair of socks made for me by my siser-in-law. They are really adorable with the small owls peering out at you. This was really the nicest gift and I hardly dare using them.

2 kommentarer:

  1. Men vilka fina och välarbetade grejer! Så fina ugglor också!
    Ha det bra!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!