.

torsdag 28 april 2016

Jag vann!


Hurra vad glad jag är! Jag har vunnit en skrivare från Epsom via Pysselbolaget! En blomma till tack för den fina vinsten!


Jag fick reda på det igår kväll och har tänkt på det hela morgonen. Jag skriver ut rätt mycket i färg och detta var en vinst jag verkligen, verkligen ville vinna eftersom bläckpatronerna ska hålla extra länge. Håller tummarna för att det stämmer.

Jag har på sistone fått dille på att jag ska vinna en resa utomlands. Vi var i Thailand i julas och det har man ju inte råd med varje år direkt, särskilt inte som vi är fem i familjen, så jag tänkte att jag skulle vinna nästa resa. Jag har nu deltagit i alla resetävlingar jag kunnat hitta och har varje gång varit övertygad om att jag ska vinna, men som kanske alla normala människor fattar har det inte gett den utdelning jag hoppats på. Trots det är jag lika övertygad varje gång jag tävlar om att den här gången kommer det att bli jag. Nu är det Kanarieöarna som jag tror att jag ska kamma hem.

Men nu har jag vunnit en skrivare i alla fall och frågan är om jag inte blev lika glad för den som jag skulle blivit för en resa.

4 kommentarer:

  1. Grattis! Nu kan vi ju skriva ut båda två. Borde göra en lista på var vi vill skicka.

    SvaraRadera
  2. Blommar liljekonvaljerna hos er nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. He he. Långt ifrån. Det är bilder från förra året.

      Radera
  3. Kul! Grattis! Hoppas du vinner en resa också :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!