.

måndag 5 augusti 2013

Sommartid=pysseltid



 Sommartid är pysseltid för mig. Dels har jag tid att surfa runt på Pinterest, vilket gör mig helt galen av "måste-bara-prova-detta-NUUUU-känsla". Dels har jag tid att göra det. Utmaningen är att lyckas använda det jag redan har hemma eller fynda saker på loppis. Den här gången har jag fallit till föga och köpt material. Materialet till ringarna och halsbanden är köpt på Sun and moon. Som bakgrund har jag använt tyg, papper och egenritade motiv. Fotografi går också bra att använda, om man har bild som är liten nog.





1 kommentar:

  1. Jättefina! Själv har jag pysselpaus den här sommaren har jag märkt - för mycket solsken! (annat var det förra sommaren - då pysslade jag för fullt)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!