.

fredag 21 februari 2014

En plan...



När jag kom in i yngsta dotterns rum möttes jag av att hon smitt stora planer. Rubriken är "Plan" och det vore verkligen intressant att sätta sig in i vad det är hon har planerat. Kul att se så konkreta bevis på att ett liv man själv gett liv till lever sitt eget liv, ett högst obegripligt sådant ibland.


Detaljstudie av planen gjorde mig inte mycket klokare. Kanske har hon redan out-smartat mig och har planer på att ta över världen. Jag tycker det ser ut som en planet, eller är det en pizza? Jag får nöja mig med att det är kul att hon använder griffeltavlan.

(Facit: det visade sig att hon hade planerat att göra en mobil som inkluderade pärlor).

Förresten så glömmer du väl inte att det är bloggutmaningsdags på söndag. Sjätte söndagen - visa vad du jobbat med under veckan med dina händer. Välkommen att vara med! Läs mer om du klickar på bilden i marginalen.

1 kommentar:

  1. Underbart! Undrar vad hon har planerat i verkligheten??? Griffelfärgen är underbar och beroende framkallande hittar nya användnings områden jämt.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!