.

tisdag 20 september 2016

Textilförvaring


Via Alicia återfann jag Fredrika på vindens sypepp på Facebook. Nu använder jag inte FB men tyckte temat var roligt och använder det i alla fall. Temat är att visa upp sina textilförvaringar. (Uppdatering: Alexandra har på sin blogg ett samlingsinlägg för textilförvaring. Tack Grahnslöjd för tipset och Alicia för initiativet!) Eftersom jag bor i en villa skulle man kunna tänka sig att det finns gott om plats att samla sin förvaring. Men icke. Jag har, likt en hamster, tryckt in mina saker i diverse skåp. T ex här i sovrummet där jag har lagt beslag på ett av överskåpen.


Ta da! Så ser det ut när man öppnar det. 


Ett till skåp som jag roffat åt mig.


Även överskåpet i mellansysters rum eftersom hon ändå inte når upp dit än.


Det finns lite textila saker undanstoppade lite varstans men jag har koll på var jag har mina saker även om jag nog hade behövt omorganisera lite för att få allt mer samlat.


Slutligen min huvudförvaring, Billybokhyllan i datarummet.


Här har jag fått nästan hela skåpet.


3 kommentarer:

  1. Hehe, tror inte jag skulle våga visa upp mina tygmängder för omvärlden! Mitt skåp är fullt, liksom stora plastlådan med lock som står under bordet, så nu växer högarna ovanpå bordet istället...

    SvaraRadera
  2. Hahaha det där känner jag igen! Här fanns det lite utrymme, och här... Där var det en liten lucka och där kan en få plats med mer om en knölar lite. Kul att få se :)

    SvaraRadera
  3. Kul att se andras förvaringar!!:)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!