.

lördag 10 november 2012

Rörelse


Då var det dags för Fototriss igen. Helgens tema är rörelse.

5 minuter senare.

Ja, nu har jag suttit uppe till midnatt för att kunna lägga ut mitt inlägg och detta måste ha gjort mig helt snurrig. Inser just att jag lagt ut en bild istället för tre. Det blir ju ingen Fototriss. Är dock helt slut av trötthet. Det är utanför min comfort zone att vara vaken så här länge. Ni får strunta i mitt inlägg. Det blev fel helt enkelt. Gonatt.



Dagen efter. Ja, då är man igång igen. Skrapat fram två bilder till men tycker inte själv att det håller ihop så värst bra i trissen. Röd tråd kanske blir semester. 

16 kommentarer:

  1. ursäkta i fototrissen är det tre bilder som gäller....därav ordet triss....men du är på god väg :-)

    SvaraRadera
  2. Ähh.. det är väl bara att blunda och titta igen och till slut blir det tre bilder.

    SvaraRadera
  3. Oj, det blev bara en bild! Fin var den så du har två till godo!

    SvaraRadera
  4. Så det kan bli... :)
    Härlig bild i alla fall...
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  5. En bild men massor av rörelse! Bra trissat!

    SvaraRadera
  6. Fyll på bara :) Vi väntar ;)

    SvaraRadera
  7. Du får hoppas att folk är så fulla så det ser tre bilder istället för en :) Fin bild :)

    SvaraRadera
  8. Man behöver inte vara uppe till midnatt...man kan lägga in bidraget senare också! ;O)

    SvaraRadera
  9. Du får komplettera idag istället din triss!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  10. Det är sådant som kan hända! Men du har chans att fixa en ny triss om du vill. Blir spännande att se hur du gör.

    SvaraRadera
  11. Lite snopet! Men din bild var fin och illustrerade verkligen rörelse!

    SvaraRadera
  12. Äsch då! Nästa gång gör du som jag; Väntar till morgonen med att lägga in trissen :) Då orkar man mer!

    SvaraRadera
  13. Sånt händer...bra början...väntar på nästa rörelse.

    SvaraRadera
  14. Härlig bild du valde, ibland är man lite trött, du får komplettera när du vaknat :)

    SvaraRadera
  15. En bild med fart i då räcker det med en bild för denna gång:) tycker jag.....

    SvaraRadera
  16. jamen snälla du rörelse är det ju! :-))
    och jag trodde nog allt att det var något "som hakat upp sig" :-))

    ha en skön helg!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!