.

måndag 16 juni 2014

Loppisfynd


Som jag nämnde hade jag en fenomenal loppishelg i helg. Nästan alla saker på min loppisönskelista infann sig bland de första stånden. Mannen trodde jag blivit galen och insåg inte att det fanns en planering bakom alla, till synes, fullständigt slumpmässiga och högst impulsiva plan. Här är två av fynden och ni kan säkert lista ut vad planen är. Jag älskar att sitta ute på altanen och pyssla, särskilt med saker som kan bli lite skräpiga. Allt skräp bara blåser bort! Visar bilder när allt är klart och nu hoppas jag verkligen att det går som jag tänkt mig. 



3 kommentarer:

  1. Vilka fynd!! Anar nog vad du är på gång att knåpa samman. Fint kommer det att bli!!

    SvaraRadera
  2. Spännande att se vad du ska göra med dina loppisfynd!? Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Härligt med bra loppishelger! Jag gissar att det är någon form av väskpall på g. :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!