.

fredag 13 juni 2014

Tävling


Idag är sista dagen för Millandantes tävling där man kan vinna ett print och jag är så glad att jag hittade den i tid för hur snyggt hade det inte varit med ett print i min nymålade gula hall? Jag hade ju tänkt att jag skulle komplettera den gula väggen med svart-vita saker men nu är jag ju mest för färg och det mesta jag har är i färg och det har liksom inte blivit snyggt det jag provat med som är svart-vitt.

Det hade behövts något som är rent svart och rent vitt har jag kommit fram till och ett print hade suttit som en smäck! "Dresses" med en klänning för varje dag i veckan hade passat så fint i en hall. Eller "Creativity" med sitt träffande budskap.

På sätt och vis är det kul med tävlingar där dragningen är nära. Spänningen hinner inte falna innan dragning. Så nu håller jag tummarna hårt hela dagen. Och det kan man lika gärna sitta inne och göra - kallt, regnigt och fredag den trettonde. Lockar inte till glada upptåg ute, inte.

1 kommentar:

  1. Jag håller tummen för dig. Skulle självklart också vilja vinna... men ja jag får se om jag hinner med tävlingen. Å på tal om tävling - inne hos mig kan du just nu vinna smycken... :)

    Hoppas att du har en fin kväll!

    KRam - Tatjanis

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!