.

tisdag 29 november 2016

Gran av tårtpapper


Snöig gran gjord av tårtpapper, ett grillspett och träpärlor och en träkloss som bas. Jag hittade idén till granen på Pinterest med bloggen som den länkar till verkar inte finnas mer. Jag hade exakt tre tårtpapper hemma och de var alla av samma storlek så det fick bli tre identiskt stora cirklar istället för tre av olika storlekar som den jag fann via Pinterest men jag tycker det funkade bra i alla fall.



Jag har provat lite olika ställen för granen men gillar den bäst mot vit bakgrund. 


3 kommentarer:

  1. Rolig idé. Men gudars vad jag hoppade till pp sista bilden, både höll andan och var på väg att stoppa in händerna för att stötta upp porslinet. Cool skulptur!

    SvaraRadera
  2. What a great tree, so delicate and pretty.
    Amalia
    xo

    SvaraRadera
  3. Passar ju fint till din heltokiga porslinsstapel!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!